Dutch Height blijft internetpartner van Rotterdamse Sporticonen. Het bedrijf van Robin de Jongh is vanaf de start van de stichting met ANBI-status betrokken bij het initiatief om sporticonen in de Maasstad beter te eren en te benutten als boegbeeld voor volgende generaties.
De Jongh en Kevin Beckers beheren voor Rotterdamse Sporticonen alle website, domeinnamen en de adressen op het worldwide web. Dutch Height is de vraagbak en back-up voor alle mensen die bij de stichting betrokken zijn. Inmiddels werken De Jongh en Beckers via Rotterdamse Sporticonen samen met Gilbert van Wingerden van Bro-Motion, dat het CRM-systeem van de stichting beheert. Zo heeft Rotterdamse Sporticonen partners bij elkaar gebracht en deuren naar nieuwe zaken doen voor ze geopend.
Ondanks de Corona-crises heeft Robin de Jongh niet getwijfeld aan verlenging van het partnership met Rotterdamse Sporticonen. “Deze stichting steun je vooral op gevoel. Zo zijn we begonnen en zo blijven we erin staan. Rotterdamse is de armste stad van ons land voor kinderen, dus er is nog veel te doen. Dat we new business via Rotterdamse Sporticonen hebben gegenereerd is de overwaarde van het gevoel en laat zien dat het netwerk zakelijke potentie is.”